2015
NOV
17.

Mielőtt nekifognál... az 5 leggyakoribb tévhit a rudazással kapcsolatban

Mikor még csak ezt-azt hallottál a rúdról, és aggódó tekintettel figyeled a barátnőiden a sokasodó kék-zöld foltokat, nem csoda, hogy elbizonytalanodsz, és szilárdnak hitt elhatározásod megrendül: vajon tényleg ezt akarom? Kezdő rudasok 5+1 leggyakoribb félelmét gyűjtöttük össze. 

1. Általános iskolában még a kötélre sem tudtam felmászni

Ez még nem jelent semmit. Az egyes iskolák által kidolgozott szintrendszereknek éppen az a lényege, hogy a testet fokozatosan erősítik hozzá az egyes elemekhez. Emellett sok iskolában vannak külön erősítő edzések is, és van, ahol mindez a bemelegítés részét is képezi! Vagyis aggodalomra semmi ok, az erő idővel magától jön.

2. Sosem voltam hajlékony

Nem baj, majd leszel! Nem mindenki mondhatja el magáról, hogy balettos vagy RG-s múlttal rendelkezik. Viszont ahogy lépkedsz előre a szinteken, meglátod, nem csak egyre erősebb, hanem egyre hajlékonyabb is leszel, hiszen a tested állandó edzésben lesz! És bár azt továbbra sem ígérhetjük, hogy a Marchenkot rövid időn belül meg fogod tudni csinálni, azonban a kitartó munka itt is meghozza az eredményét! Vegyél példát Anastasia Shkuktorováról!

3. Nagyon szédülős vagyok

A forgó rúd sokak mumusa annak ellenére, hogy kezdő szinten alig használják. A jó hír, hogy mint ahogy minden máshoz, ehhez is hozzá lehet szokni - a rossz, hogy sajnos ugyanúgy el is lehet tőle szokni. Az állandó gyakorlás révén azonban még a legszédülősebbek is könnyen barátságot tudnak vele kötni. A lényeg, hogy elsőre nem szabad túlságosan bepörgetni! Találd meg a saját tempódat, aztán élvezd a csodaszép trükköket!

4. Nincsen sportos alakom

Bár túlzott súlyfelesleggel nem a legideálisabb elkezdeni rudazni, a sportos alkat egyáltalán nem követelmény. A legtöbb lány éppen a rúdon eltöltött edzések során ad le a felesleges kilókból. A rúd kiváló lehetőség arra, hogy formába rázd magad: lefaragj a combodból, feszesebbé tedd a karodat és a fenekedet, izmosabbá a vádlidat, és mindenközben még jól is érezd magad! Ne feledd: a testmozgás endorfint szabadít fel, amitől vidámabb és elégedettebb leszel!

5. Tiszta foltos leszek

Hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy a pole fitness nem jár foltokkal. Olyan ez, mint egy új cipő bejáratása: a bőrnek is hozzá kell szoknia a terheléshez. Magasabb szinteken azonban már egyre kevesebb a véraláfutás, hiszen edzettebbé és erősebbé is válsz. Nem mellesleg sok férfi büszke a barátnője rudas "sérüléseire"!

+1 Mit fognak szólni a barátaim?

Itt az ideje eloszlatni egy tévhitet: a pole fitness kőkemény sport! Hajlékonynak, erősnek kell hozzá lenni. És bár nyilván nőiesebbnek is fogod magad érezni egy idő után, az erotika nem része ennek a műfajnak. Ha nem hiszed, vágj bele! Aztán mutasd meg a barátaidnak is, miről is szól ez a sport!

 


Hozzászólások

KATEGÓRIÁK

HÍREK »
SZTORIK »
RÚD+TE »
TIPPEK »

SZAVAZZ!

Te milyen ziát használsz?

iTac
Dry Hands
White Chalk
LupitPole párnácska
Dew Point
Váltogatom
Semmit
Nem tudom
Más

SZAVAZOK!

LEGNÉPSZERŰBB CIKKEK

ESEMÉNY NAPTÁR

Facebook

Instagram

Kövess Instagrammon!

Értesülj elsőként!

Ha az elsők között szeretnél értesülni a legújabb rudas hírekről, iratkozz fel időszaki hírlevelünkre!

Küldj nekünk történetet!

Van olyan rudas híred vagy történeted, amit megosztanál? Küldd el az info@rudvilag.hu címre!